Munins fina lokaler där Cajsas Kök normalt härbärgerar var stället för kvällens event. Här skulle det föras intressanta diskussioner om digitala utmaningar, kommunikation och med Cajsa själv i centrum, med något gott att äta. Dagen till ära fick vi smaka på Cajsas höstbuffé. Jag kan säga att den kommer att gå bra. Ruskigt gott! På scenen intervjuas Cajsa av kvällens moderator Jakob Vastamäki.

En av gästerna på scenen var Noel Abdayem som grundat Humle Co. Företaget som gjort en framgångsresa med miljövänliga tandborstar. Noel berättade om hur sociala medier har varit hans huvudkanal och att det även går att skapa kul content med tandborstar.

Ett annat företag som berättade om sin kombination av digital kommunikation och fysiska handelsplatser var bolaget Lakritsroten. Erik Dahlén som är mannen bakom företaget berättade om hur de använt digital kommunikation i sin affärsmodell. Han berättade även att vi snart får en Lakritsrotenbutik på Kungsängsgatan i Uppsala.

Wasabi Web var en av arrangörerna och har gjort en imponerande resa med sitt företag. Här är grundarna Andreas Glimbrant Bach till vänster och Nils Engvall till höger som fått sällskap av entreprenören Matilda Mielind på bilden. Egentligen borde jag haft en bild av den tredje värden för dagen, Marcus Segersvärd från kommunikationsbyrån Komson, men det missade jag. Sorry Marcus.

Kul med samarbeten mellan företag som samarbetar i Uppsala. Både lärorikt att lyssna på samt att man får mer kunskap om entreprenörer i Uppsala.